sweeet dreams are made of these

dålig uppdatering av mig , men helgen har sett ut som så att min syster har tagit studenten och vi har haft studentmottagning för henne och min kusin. Efter firandet träffade jag Ylvis o fixade mig. Sen blev det studentfest , o sen sov vi hos en kompis. lite random kväll sådär, men helt klart värd i början iaf.
Vaknade på löradagen och vi drog oss hemåt. väl hemma låg jag bara och sov hela dagen , hade sovit två timmar och var bakis, mmhhh kul! på söndagen , igår då, så jobbade jag. sen åkte vi till farfar på sjukhuset. o på kvällen åkte jag till Brokind och var med ylva , mattias och några fler.
Studentmottagningen!
har inga bilder på datan mer, men det kanske kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0